KLACHTENREGELING
​Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt hiervoor een afspraak maken.
Het is ook mogelijk het klachtenformulier op deze website in te vullen. Klik op deze link. (Klachtenformulier|My Site)
Wij nemen u klacht serieus en in behandeling. Binnen uiterlijk 6 weken krijgt u een inhoudelijke reactie. Wij streven er altijd naar om u zo tevreden als mogelijk te maken binnen de gegeven medische en wettelijke kaders.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Hiervoor zijn wij aangesloten bij de klachten en geschillenregelen van Hadoks.
​
​De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u met de klachtenfunctionaris bespreekt is vertrouwelijk.
​
U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van Hadoks.nl (Heeft u een klacht? | Klacht melden | Hadoks B.V.) . De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 070 346 96 69.
​
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
​
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op de website www.skge.nl.